Vezi conținut

Politica de retururi si garantii

GARANTII 
 

  • Toate produsele comercializate de catre site-ul aicuce.robeneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
  • Garanția se dovedeste pe baza facturii de cumparare sau a bonului fiscal, iar pentru produsele care se vand insoțite de certificat de garanție, dovada se face cu certificatul de garanție corect completat, insoțit de bon fiscal si/sau factura. Pierderea facturii si/sau a bonului fiscal, atrag dupa sine pierderea garanției.
  • Pentru produsele insoțite de certificat de garanție, condițiile de acordare a garanției sunt menționate in cuprinsul acestuia. Pentru produsele care se vand fara certificat de garanție, garanția nu se acorda daca s-au deteriorat din cauza manevrarii, a lovirii, a utilizarii necorespunzatoare, a depozitarii necorespunzatoare, a condițiilor meteo, a incendiilor sau a cazurilor particulare in care se constata ca defecțiunea nu provine din procesul de fabricare sau ambalare.
  • Daca un produs s-a defectat la 48 de ore din momentul cumpararii, beneficiarul poate cere inlocuirea produsului cu unul nou, daca face dovada timpului trecut de la achiziționare prin factura si/sau bon fiscal.
  • Pentru orice problema legata de produse, trebuie să ne contactați la numarul de telefon 0739 009 170 sau la adresa de e-mail suport@aicuce.ro.  In maxim 24 de ore dupa sesizare, veti fi contactat de un reprezentat Hydrosystems pentru a stabili maniera de solutionare a problemei.
  • In cazul in care se opteaza pentru repararea unui produs, durata maxima in care compania noastra se angajeaza sa verifice si sa execute reparația produsului, este de 15 zile lucratoare din momentul in care produsul ajunge in depozitul noastru. Garanția produsului se prelungeste cu perioada in care acesta a staționat in depozit pentru efectuarea reparației, cu condiția ca, beneficiarul, sa faca dovada perioadei respective pe baza procesului verbal eliberat de compania noastra dupa efectuarea reparației. Daca un produs nu se mai poate repara, se va inlocui cu un altul nou, insa, termenul de garanție pentru noul produs va fi egal cu perioada de garanție ramasa pentru produsul inlocuit.

 
RETURURI
 

  • Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform OUG 34/2014. Acestea se pot returna, in termen de 14 zile lucratoare de la primire, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului.
  • Contravaloarea produselor comandate se va returna in cel mult 14 de zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului de catre consumator. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri sau alte semne de uzura.
  • Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform.
  • Produsele nu se pot returna decat in ambalajul cu care au fost expediate si impreuna cu toate documentele (manual de utilizare, factura, garantie).
  • Returul produselor se face doar cu acordul Hydrosystems S.R.L. si in conditiile agreate de ambele parti. Ne rezervam dreptul sa refuzam returnarea produselor in urmatoarele situatii:
  • Nu ati comunicat Hydrosystems S.R.L., in termen legal,  intentia de a returna produsele.
  • Produsele returnate prezinta ambalajul deteriorat.
  • Produsele returnate sunt lovite, defecte sau prezinta urme de uzura.
  • Produsele returnate au fost deteriorate in timpul transportului. Asigurarea integritatii produselor returnate pe timpul transportului revine, in exclusivitate clientului.
  • Hydrosystems SRL poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, fara ambalaj etc., pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.
  • Costul transportului produselor mai sus mentionate revine in responsabilitatea clientului.

Pentru a cere acordul unui retur, completati formularul de mai jos.